?? Xtremul
Cont Sters
Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
|
|
Absolut reale datele postate mai sus de cumatrul Soryn. Studiul "caracatitzei succesorilor la conducerea treburilor lumi" nu preocupa oricum pe mai nimeni in lumea asta grabita. Din pacate. Uite ca eu continui totusi cu "mini-serialul" despre 9/11. Date pe care n-o sa le gasiti nici in cartile asa-zis "de senzatie" la tema.
Xtremul a scris:
Bety cea urata a scris:
Daca se incarca greu, modificam dimensiunile Nu neg ca ar fi existat un avion care s-a prabusit cu tot cu pasageri.Nu neg ca ar fii oameni indoliati in urma acelor evenimente. Pentagonul a fost lovit de o racheta sau un avion mic. Avionul adevarat a fost doborit inainte sa intre in Pentagon. |
Ma vad nevoit sa-i dau aici dreptate lui Bety.
Povestea lui "nine-eleven" e oricum mult mai stufoasa decit pare si nu-i deloc lamurita de alea citeva carti "de senzatie" care-au incercat sa vina cu alte variante de scenarii. Fara sa dezveleasca decit un coltisor din obrocul pus pe afacerea asta tenebroasa. Care a avut (printre altele ), cum bine banuie PPan, rolul de "inceput al sfirsitului libertatilor individuale" - asa partiale cum erau ele-n America si "lumea zisa libera"... Va dau doar un mic exemplu (lasind la o parte gaurica aia penibila din peretele Pentagonului): Motorul de avion "descoperit" cica de pompieri pe linga WTC (singura dovada palpabila ca acolo n-au fost utilizate de fapt... HOLOGRAME COMPLEXE - nu rideti, ca-i credibila treaba - plus demolare controlata si arme spatiale de mare energie - DEW - Direct Energy Weapons - ) e clar c-a fost "plantat" acolo - nu trebuie sa fii expert in aviatie ca John Lear (primul care-a spus-o, fara vreo consecintza de fapt ) era intr-adevar de Boeing 767-200, dar nu de versiunea posedata de compania United Airlines. Aaaa, sa nu uit - a mai fost gasit un panou lateral de 2,20 m lungime, cu citeva hublouri in perfecta stare , pus evident si ala "la mishto" pe-acolo - nici vopseaua nu era luata de pe el, asa ca ar fi trebuit sa fie gasit eventual impreuna cu pasaportul lui Mohammad Atta "pilotu'terorist" !!!!
J: The only other thing that was found was the engine on Murray Street. And, the engine on Murray Street has been identified as either a CFM-56 - CFM stands for Snecma - OR the CF-6, which was a 767 engine, which was developed out of the CFM-56. But whichever one it was the CF6 or the CFM56, it had to be General Electric and unfortunately, or fortunately, United Airlines used strictly Pratt and Whitney. So that engine you see flying off and that engine they say is from 175, isn’t from 175, because the guys, whose job was to dump it off there you know, and a smoking, smoldering thing, dumped off the wrong engine. There were a lot of things that the perps did that were suspect here. The collapse of building number seven is just absolutely ridiculous."
Si asta-i doar una din prostelile "pe fatza" pe care nimeni nu incearca macar s-o clarifice... O sa revin cu mai multe, cind o sa am timp. |
Alte (doar citeva) elemente CONCRETE in sprijinul EVIDENTZEI ca pe 9 septembrie 2001 nu au intrat de fapt niciun fel de avioane... reale in "turnurile gemene" (nu va mai plictisesc cu citatele originale, fac doar un rezumat al declaratiilor facute de al mai celebru pilot din USA care, printre multe altele, se ocupa si de cercetarea in detaliu a "conspiratiilor" - John Lear (tac-su, inventatorul Lear-Jet-ului, a fost membru in MJ-12 - fostul consiliu operativ al GUVERNUL MONDIAL , acum numit altfel - chestie banuita de mult timp, dar marturisita de el abia pe patul mortii):
1. Stiati ca fundatia WTC a ramas in stare TOPITA - la peste 1.000 de grade - timp de 6 (shase) saptamini dupa asa-zisul "atentat terorist" ?? - abia dupa o luna jumate deci putind incepe operatiunile de evacuare a molozului rezultat? O asemenea energie remanenta IMENSA transferata cladirilor nu poate avea drept sursa decit un tip de arme spatziale DEW (Direct Energy Weapons).
2. "Molozul rezultat" e doar un fel de-a spune - fiindca era de fapt DOAR un PRAF cu particulele absolut egale, de fix 80 de microni - ce dreaku' ne mai plictisesti cu date d'astea? o sa intrebati - pai clar de ce: cind o cladire se surpa ca WTC-ul (chiar prin explozii controlate), rezulta moloz, nu praf microscopic (ala cu particule de 80 de microni fiind specific EXCLUSIV actiunii armelor cu energie directa pomenite mai sus).
3. Viteza exacta calculata a avioanelor care AR FI BUSH-IT WTC e de 560 mph; mai mult de 360 mph insa nu pot zbura avioanele alea la altitudinea respectiva (practic la rasul solului). E o diferenta semnificativa, nu credeti, de... 320 km/h ?! In plus, John Lear a demonstrat pe simulatoare (ca si-n cazul celebru al asasinarii lui JFK de un singur tragator, c-o pusca de 2 lei ) ca niciun pilot (certificat pe tipul Boeing 767, nu "amator" ca presupusii teroristi) nu putea face respectivele manevre, sub nicio forma !!!
4. Celebrul Jumbo-Jet 747 "Doomsday Plane" (avion cu dotare ultrasecreta electronica de bruiaj-contramasuri de "inducere in eroare" al armatei americane) care s-a invirtit in jurul Casei Albe MULT INAINTE de momentul "atentatului terorist", dar si in timpul lui si dupa, a transmis de fapt imaginile holografice ale "atentatului".... dar cu unele ERORI - culmea, exista si-acum inregistrarea TV in care BOTUL unuia din avioane... IESE citiva metri, INTACT , pe partea opusa a unei cladiri !! Hmmm... dupa ce trece prin 72 m de armaturi din otzel inalt aliat ?! (ca asta era latimea cladirilor WTC).
...Mai sint vreo 20 de argumente solide in sprijinul teoriei asteia (modul straniu de prabusire al turnurilor "pe amprenta lor", fragmentele de armaturi rezultate de maxim 9 m lungime, exact cit sa incapa in camioanele de evacuare ale primarului Giuliani , camerele TV pregatite din timp sa filmeze la locul faptei, vinzarile masive de actiuni WTC in zilele precedente, dovezile clare ca sefii evrei barosani au fost anuntati sa nu calce in dimineatza aia p-acolo etc etc etc), dar cred ca astea-s suficiente, nu credeti ?!
Si, ca sa raspund in devans obiectiilor... firesti ale unora: victime au fost, clar, si-n WTC, si-n avioanele... reale distruse insa altfel si altundeva , dar asta-i o alta tema si mai stufoasa (clarificata insa si ea de unele minti... logice ) - atit de stufoasa (cuprinzand si tema presupusilor teroristi sauditi mortzi din avioane, dar care traiesc bine-mersi la ei acasa ori aiurea ) ca n-ar incapea decit intr-o carte... groasa. E GROASA deci, fratilor !!!
Traiasca asadar sfinta prosteala !!!
Ultima modificare facuta de Xtremul (03-11-2008 02:18:46)
|
|