Forum
- pur si simplu -
Inceput | Cautare | Inregistrare | Conexiune

Nu sīnteti conectat.
Forum / Discutii Diverse / Despre scoli si minti odihnite    
Autor
Mesaje Pagini:  1 2 3
?? spuneti-mi Aly
Cont Sters

Inregistat: 25-12-2007
Mesaje: 1046

P. Pan 63 a scris:

(...) ... ca-n rest, 'geaba aduc ei vorba de "uniuni" si "delegatii rotterdamiste", cata vreme ridicolul replicilor  izbeste mai dihai ca un shut in cur !!!


Ziceam pe undeva, mai sus, ca scoala nu ne inzestreaza neaparat cu bun simt. Ei bine, cand nu ne inzestreaza cu bun simt, ne poate inzestra in schimb cu anumite clisee.


13-04-2008 19:49:18
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
<<La deosebirea subliniata de Pan ma refeream, da, dar fara cea mai mica intentie de a intepa. Despre femei, nici eu n-am zis vreodata ca ar fi pur si simplu oameni. Din fericire, as adauga. :D >> (Quote Aly)


Total de acord apropo de diferentele b/f - care nu va avantajeaza ;) insa neaparat: detaliile vin acushica (azi intr-o pauza de munca, normal :x - ma mai mir de ce-mi da la oase Al de Sus pacatosului de JE :D) pe topicul "Lilith".

Ultima modificare facuta de Xtremul (13-04-2008 19:54:16)


13-04-2008 19:52:57
   
?? spuneti-mi Aly
Cont Sters

Inregistat: 25-12-2007
Mesaje: 1046

Xtremul a scris:

<<La deosebirea subliniata de Pan ma refeream, da, dar fara cea mai mica intentie de a intepa. Despre femei, nici eu n-am zis vreodata ca ar fi pur si simplu oameni. Din fericire, as adauga. :D >> (Quote Aly)


Total de acord apropo de diferentele b/f - care nu va avantajeaza ;) insa neaparat: detaliile vin acushica (azi intr-o pauza de munca, normal :x - ma mai mir de ce-mi da la oase Al de Sus pacatosului de JE :D) pe topicul "Lilith".


Ok, vedem si eventual continuam cu paranteza asta acolo. :)


13-04-2008 19:56:49
   
?? wave
Cont Sters

Inregistat: 03-04-2008
Mesaje: 18

spuneti-mi Aly a scris:


wave a scris:


spuneti-mi Aly a scris:



Wave, nu am inteles prea bine si sper sa ma lamuresti: ti se pare ca scoala traditionala este responsabila pentru evolutia calitatii vietii umane?


Da, una peste alta, da!
Fara a o compara cu alt sistem de scolarizare din lume, scoala romaneasca traditionala a devenit greoaie si obositoare. Nicio reforma de pana acum nu a reusit s-o aeriseasca. Dimpotriva! Si nu ma refer doar la faptul ca legile se abroga una pe alta, depinde de noul ministru al  educatiei, ci la logica lor, la miscarea profesionala a dascalilor, la manualul alternativ etc etc. Sufocant pentru profesori, lipsit de interes pentru elevi, complicat pentru parinti.
Stiati ca mai mult de 3/4 dintre parintii unei clase obisnuite de elevi nu se mai ocupa cu verificarea lectiilor? Ca raspunsurile lor variaza intre: nu am timp sau sunt depasit de ceea ce se face acum?
Nu stiu care-i va fi cursul, dar moare incet incet si, mai devreme sau mai tarziu scolile tip waldorf vor deveni o alegere buna pentru majoritatea copiilor. Dar mai ales a dascailor.
Nu ma intreb inca daca e ceea ce imi doresc.


Scuze, poate mi se pare mie, dar comentariile tale nu explica deloc raspunsul, altfel foarte categoric exprimat. Cred ca sunt paralele cu el aceste comentarii, tu parand a explica de ce e lumea responsabila de evolutia scolii. :)


Cred ca vorbim fiecare despre o alta "moshie" - dupa cum prezinta interes concret sau nu pentru noi. De aceea nu ne intelegem. Eu nu despic firul in patru si nici nu intru in trecutul scolii traditionale doar de dragul aducerii aminte. Si, ca sa fiu sincera, ma cam indoiesc ca mai sunt "traditii". Iar ca sa vorbesc la infinit despre minti  Ā“hodiniteĀ“ iar nu ma intereseaza prea mult. Inca nu am odihna in direactia asta. Oricum, din cate vad, ati abandonat si voi TEMA :).


16-04-2008 05:33:12
   
?? spuneti-mi Aly
Cont Sters

Inregistat: 25-12-2007
Mesaje: 1046

wave a scris:


spuneti-mi Aly a scris:


wave a scris:



Da, una peste alta, da!
Fara a o compara cu alt sistem de scolarizare din lume, scoala romaneasca traditionala a devenit greoaie si obositoare. Nicio reforma de pana acum nu a reusit s-o aeriseasca. Dimpotriva! Si nu ma refer doar la faptul ca legile se abroga una pe alta, depinde de noul ministru al  educatiei, ci la logica lor, la miscarea profesionala a dascalilor, la manualul alternativ etc etc. Sufocant pentru profesori, lipsit de interes pentru elevi, complicat pentru parinti.
Stiati ca mai mult de 3/4 dintre parintii unei clase obisnuite de elevi nu se mai ocupa cu verificarea lectiilor? Ca raspunsurile lor variaza intre: nu am timp sau sunt depasit de ceea ce se face acum?
Nu stiu care-i va fi cursul, dar moare incet incet si, mai devreme sau mai tarziu scolile tip waldorf vor deveni o alegere buna pentru majoritatea copiilor. Dar mai ales a dascailor.
Nu ma intreb inca daca e ceea ce imi doresc.


Scuze, poate mi se pare mie, dar comentariile tale nu explica deloc raspunsul, altfel foarte categoric exprimat. Cred ca sunt paralele cu el aceste comentarii, tu parand a explica de ce e lumea responsabila de evolutia scolii. :)


Cred ca vorbim fiecare despre o alta "moshie" - dupa cum prezinta interes concret sau nu pentru noi. De aceea nu ne intelegem. Eu nu despic firul in patru si nici nu intru in trecutul scolii traditionale doar de dragul aducerii aminte. Si, ca sa fiu sincera, ma cam indoiesc ca mai sunt "traditii". Iar ca sa vorbesc la infinit despre minti  Ā“hodiniteĀ“ iar nu ma intereseaza prea mult. Inca nu am odihna in direactia asta. Oricum, din cate vad, ati abandonat si voi TEMA :).


N-am abandonat-o, doar ca mai luam o pauza din cand in cand. Mie, cel putin, imi place sa fac uneori si altceva decat se asteapta de la mine. In plus, prefer sa ma abat de la subiect decat sa ma abat de la logica.

Referitor la traditii - lasa ghilimelele, ca aici nu-si gasesc rost! -, ele abia incep sa dispara si doar cu mare greutate. Traditiile persista insa unde poate nici nu te-ai astepta sa le gasesti. In Ministerul Invatamantului exista o aproximativ-numita :) "directie pentru reforma", de exemplu - in invatamantul romanesc reforma insasi a devenit deja o traditie. :D Pana relativ de curand insa, au existat traditii fundamentale (principii de baza ale scolii traditionale), care au influentat dramatic zeci de generatii la rand, cred eu. Abia in ultimele decenii a inceput sa se declare cu curaj ca scoala traditionala nu prea favorizeaza creativitatea, de exemplu, si au inceput sa se imagineze noi metode de predare. Iar rezultatul imi pare de-a dreptul surprinzator, odata ce manualele, metodele didactice si testele de evaluare incep sa semene cu niste cursuri, metode si teste "pentru toNti". :(

Ca tot ce facem urmeaza consecvent niste fapte anterioare mi se pare normal. ...Ca felul in care facem azi amplifica exponential felul in care faceam ieri ma pune pe ganduri.


16-04-2008 23:40:50
   
?? wave
Cont Sters

Inregistat: 03-04-2008
Mesaje: 18
Sa ma ierte domnia voastra, dar daca mi-ati fi fost profesor, indiferent ce materie ati fi predat, n-as fi inteles nimic. :rolleyes:
S-o lasam asa! Topicul asta nu mai prezinta interes pentru mine.


19-04-2008 04:28:07
   
?? spuneti-mi Aly
Cont Sters

Inregistat: 25-12-2007
Mesaje: 1046

wave a scris:

Sa ma ierte domnia voastra, dar daca mi-ati fi fost profesor, indiferent ce materie ati fi predat, n-as fi inteles nimic. :rolleyes:
S-o lasam asa! Topicul asta nu mai prezinta interes pentru mine.


Nu-i problema - interesul mai pleaca, dar poate reveni oricand. Ce-i drept e drept insa: in lipsa interesului, nu prea intelegem nimic, indiferent de calitatea explicatiei.


20-04-2008 11:58:55
   
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 01-12-2006
Mesaje: 11226

spuneti-mi Aly a scris:


wave a scris:

Sa ma ierte domnia voastra, dar daca mi-ati fi fost profesor, indiferent ce materie ati fi predat, n-as fi inteles nimic. :rolleyes:
S-o lasam asa! Topicul asta nu mai prezinta interes pentru mine.


Nu-i problema - interesul mai pleaca, dar poate reveni oricand. Ce-i drept e drept insa: in lipsa interesului, nu prea intelegem nimic, indiferent de calitatea explicatiei.

MARE DREPTATE ai Aly!=)
Fara interes si placere nu se poate face nimic!=)


20-04-2008 12:02:32
   
Pagini:  1 2 3    
Mergeti la