Forum
- pur si simplu -
Inceput | Cautare | Inregistrare | Conexiune

Nu sînteti conectat.
Forum / Muzica / Ce asculti in acest moment??    
Autor
Mesaje Pagini: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 25
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 01-12-2006
Mesaje: 11226
Silver - Lay All your love on me

11-02-2008 21:43:19
   
?? kalinka
Cont Sters

Inregistat: 30-04-2007
Mesaje: 60
Faith Hill-Cry

06-04-2008 00:12:20
   
?? NJD
Cont Sters

Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
yeahh
yahhh
like a laly pop


26-04-2008 10:18:14
   
?? NJD
Cont Sters

Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
Desi nu imi place personalitatea ei, in muzica si mai ales acum la varsta ei, Madona da clase la pustoaicele de 30 de ani :)

26-04-2008 10:19:18
   
?? NJD
Cont Sters

Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
In this Club. On the floor, on the table, in the bar, in this club,
baby let's make love tonight. in this club, yeeeahhs eiii,


26-04-2008 10:35:09
   
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 01-12-2006
Mesaje: 11226

NJD a scris:

Desi nu imi place personalitatea ei, in muzica si mai ales acum la varsta ei, Madona da clase la pustoaicele de 30 de ani :)

"You must love me"...cred ca-ti place nu?;)


26-04-2008 13:32:12
   
?? NJD
Cont Sters

Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075

tasha 1951 a scris:


NJD a scris:

Desi nu imi place personalitatea ei, in muzica si mai ales acum la varsta ei, Madona da clase la pustoaicele de 30 de ani :)

"You must love me"...cred ca-ti place nu?;)

Imi place cam tot ce a scos, la timpul ei a fost indrasneata.
Ma refeream la video pentru "4 Minutes - Madonna si Justin Timberlake" cum arata si cum se misca/danseaza la varsta ei.


29-04-2008 13:03:50
   
?? unikaa
Cont Sters

Inregistat: 27-05-2005
Mesaje: 1080
Julio Iglesias- Crazy...:)))

29-04-2008 15:32:36
   
?? unikaa
Cont Sters

Inregistat: 27-05-2005
Mesaje: 1080
Fuego-Ce seara minunata!!!

29-04-2008 23:30:15
   
?? moebius
Cont Sters

Inregistat: 22-06-2007
Mesaje: 396
Ceva mai "suparat" :x:x:x   :D:D  nu asculta nimeni ? :)
Sau  macar hard rock ( AC/DC la volum mic , numai atat cat sa intre vecinii in panica :D:D:D )

Fain e faptul ca nu am vazut pe nimeni ( cel putin in paginile peste care m-am uitat ) care sa zica ceva de manele. Mare minune . Si apropo de minune ;):D, banc de rockeri ( vechi da' bun ;) ) : cica s-a sinucis Adrian Copilu' Minune ; ... stiti cum ? :)  ... S-a spanzurat de un bonsai ... :D:D:D

Ultima modificare facuta de moebius (30-04-2008 01:58:27)


30-04-2008 01:52:23
   
?? CIUDATUL SA
Cont Sters

Inregistat: 23-11-2007
Mesaje: 4425
Ce zici matale de un Thunderstruck shi nishte pantaloni scurtzi ????
Shi ca sa te oftici raaaaaaau .......aveam 16 ani eram in Londra shi i-am vazut live ! hihihi ......ofticaaaaaaaaaaaaaaa-te !  :D


30-04-2008 09:06:35
   
?? moebius
Cont Sters

Inregistat: 22-06-2007
Mesaje: 396
Dom'le nu m-am apucat de calcule, insa fara indoiala te referi la varianta cu Bon Scott. Personal inca nu am cunoscut (nici chiar virtual :) ) pe cineva care sa se poata lauda cu chestia asta. Ar fi intr-adevar o chestie destul de "tare".
Cu oftica insa nu m-ai prins :), pentru ca i-am vazut si eu live la Budapesta in '91 ( turneul "Monsters of rock" ), evident in formula cu Brian Johnson.Sa nu-ti mai zic ca pe scena au fost prezente si alte nume "grele" : Metallica, Motley Crue, Queensryche.  Eram student si fiind vacanta, mai faceam un ban carand initial vinil-uri iar mai apoi CD-uri, de la bulgari la unguri ( netimbrate, evident :D ). Am ajuns de fapt la concert cu rucsacii plini, fugind de politie sa nu ne confiste "marfa" :D si am platit de 3 ori pretul biletului unui om de ordine, ... ce mai, o intreaga nebunie :D:D:D. Cine stie, poate ajungem candva sa povestim " la o bere " ;):D. In orice caz , desi o sa-mi sara in cap o gramada de fani AC/DC, mie-mi place mai mult perioda Johnson si consider " BACK IN BLACK "-ul drept albumul lor cel mai "tare" . Si nu spun asta bazandu-ma doar pe vanzari ;) ; practic, toate piesele de pe album sunt hit-uri.

Ultima modificare facuta de moebius (06-05-2008 22:26:57)


30-04-2008 17:32:35
   
?? unikaa
Cont Sters

Inregistat: 27-05-2005
Mesaje: 1080
Depeche Mode-Enjoy The Silence!

30-04-2008 20:49:18
   
?? unikaa
Cont Sters

Inregistat: 27-05-2005
Mesaje: 1080
Scorpions-Wind of change

05-05-2008 20:24:33
   
?? unikaa
Cont Sters

Inregistat: 27-05-2005
Mesaje: 1080
Bob Marley-Get up stand up

06-05-2008 21:37:49
   
?? CIUDATUL SA
Cont Sters

Inregistat: 23-11-2007
Mesaje: 4425
Hihihi 91 ?....hihihi tinerelule !
moebius a scris:

Dom'le nu m-am apucat de calcule, insa fara indoiala te referi la varianta cu Bon Scott. Personal inca nu am cunoscut (nici chiar virtual :) ) pe cineva care sa se poata lauda cu chestia asta. Ar fi intr-adevar o chestie destul de "tare".
Cu oftica insa nu m-ai prins :), pentru ca i-am vazut si eu live la Budapesta in '91 ( turneul "Monstres of rock" ), evident in formula cu Brian Johnson.Sa nu-ti mai zic ca pe scena au fost prezente si alte nume "grele" : Metallica, Motley Crue, Queensryche.  Eram student si fiind vacanta, mai faceam un ban carand initial vinil-uri iar mai apoi CD-uri, de la bulgari la unguri ( netimbrate, evident :D ). Am ajuns de fapt la concert cu rucsacii plini, fugind de politie sa nu ne confiste "marfa" :D si am platit de 3 ori pretul biletului unui om de ordine, ... ce mai, o intreaga nebunie :D:D:D. Cine stie, poate ajungem candva sa povestim " la o bere " ;):D. In orice caz , desi o sa-mi sara in cap o gramada de fani AC/DC, mie-mi place mai mult perioda Johnson si consider " BACK IN BLACK "-ul drept albumul lor cel mai "tare" . Si nu spun asta bazandu-ma doar pe vanzari ;) ; practic, toate piesele de pe album sunt hit-uri.


06-05-2008 22:04:59
   
?? kalinka
Cont Sters

Inregistat: 30-04-2007
Mesaje: 60
Katie Melua-Shy boy

06-05-2008 22:15:41
   

Euryanthe
Femeie

Membru pe deplin

Inregistat: 30-08-2007
Mesaje: 1169
Bob Dylan- “knockin’ on Heaven’s Door”

07-05-2008 00:24:46
   
?? unikaa
Cont Sters

Inregistat: 27-05-2005
Mesaje: 1080
Mettalica- Unforgiven

09-05-2008 19:08:27
   
?? patraaulea
Cont Sters

Inregistat: 28-05-2006
Mesaje: 5

unikaa a scris:

Mettalica- Unforgiven

iti place asa ceva? esti sigura?


09-05-2008 23:30:30
   
ypsy
Femeie

Nou venit

Inregistat: 01-03-2008
Mesaje: 141
the doors - when the music's over

10-05-2008 00:30:53
   
?? evil
Cont Sters

Inregistat: 15-04-2008
Mesaje: 490
Eminen-No apologies

10-05-2008 02:21:29
   
ypsy
Femeie

Nou venit

Inregistat: 01-03-2008
Mesaje: 141
mihai marginean - tango

10-05-2008 15:29:35
   
?? kalinka
Cont Sters

Inregistat: 30-04-2007
Mesaje: 60
Jewel- Foolish games

10-05-2008 19:41:17
   
?? CIUDATUL SA
Cont Sters

Inregistat: 23-11-2007
Mesaje: 4425
Pe vecinii de sus ca iar dau recital !...se bat cu chiuituri ! hihihi

10-05-2008 20:13:26
   
?? unikaa
Cont Sters

Inregistat: 27-05-2005
Mesaje: 1080

patraulea a scris:

iti place asa ceva? esti sigura?


Pai..de cand cu dj-ul asta de frati-miu a inceput sa-mi placa orice!!! :))))


10-05-2008 21:46:13
   
?? unikaa
Cont Sters

Inregistat: 27-05-2005
Mesaje: 1080
GeoDaSilva-I'll do you like a truck

10-05-2008 21:58:59
   
?? evil
Cont Sters

Inregistat: 15-04-2008
Mesaje: 490
MC Hammer-To legit to quit
LOOOOL


11-05-2008 17:45:24
   
?? kalinka
Cont Sters

Inregistat: 30-04-2007
Mesaje: 60
Gary Moore - Walking by myself

11-05-2008 17:52:15
   
?? moebius
Cont Sters

Inregistat: 22-06-2007
Mesaje: 396
CRADLE OF FILTH - Hallowed be thy name ( cover dupa Iron Maiden )  :x:x:x    :D

Ultima modificare facuta de moebius (27-05-2008 11:49:44)


18-05-2008 08:08:28
   
?? moebius
Cont Sters

Inregistat: 22-06-2007
Mesaje: 396
Si o "repriza" romaneasca :

AIA - Cimitir de amintiri     
TRAVKA - Travka
            - Corabia nebunilor  :D:D:D


18-05-2008 09:00:35
   
?? CIUDATUL SA
Cont Sters

Inregistat: 23-11-2007
Mesaje: 4425
Dolanescu - M-am nascut intre Carpatzi.

18-05-2008 09:08:51
   
?? kalinka
Cont Sters

Inregistat: 30-04-2007
Mesaje: 60
james blunt-your beautiful

18-05-2008 13:00:44
   
?? NJD
Cont Sters

Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
Ceva mai "greu de suportat" pentru unii:
6 am, Disturbed, Saliva, Flyleaf, Breaking Benjamin


27-05-2008 10:30:42
   
?? moebius
Cont Sters

Inregistat: 22-06-2007
Mesaje: 396
BIF NAKED - Let down

27-05-2008 12:00:00
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Ascult iarba cum creste... inca. ;)

27-05-2008 13:50:17
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Aaaa, si-o inregistrare (pe banda de magnetofon - culmea, mai am inca un Akai antic, dar inca OK de pe vremea aia) din 1975 a trupei rock a liceului Lazar din care cu nostalgie-mi amintesc ca faceam parte. :rolleyes: O, tempora...

Senzatii contradictorii oricum, de-a risu-plinsu (evident, muzica "aia" mi se pare acum infiorator de naiv-demodata :D, desi pe-atunci eram "in top" cica ;)).


27-05-2008 13:56:06
   
?? martiela
Cont Sters

Inregistat: 31-05-2008
Mesaje: 553
Ascult si reascult Holograf"Vine o zi..."=)

31-05-2008 19:36:59
   
?? kalinka
Cont Sters

Inregistat: 30-04-2007
Mesaje: 60
Madeleine Peyroux - I'm All Right

01-06-2008 15:05:17
   
SHAWUSKA
Femeie

Nou venit

Inregistat: 01-03-2008
Mesaje: 141
Sade - Is it a crime ?

Ultima modificare facuta de SHAWUSKA (01-06-2008 23:41:12)


01-06-2008 23:40:53
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669

SHAWUSKA a scris:

Sade - Is it a crime ?


Was It a Sadistic Crime? :D:D


02-06-2008 10:14:00
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Leonard Cohen - "In My Secret Life"

Propunere: (evident, pentru cei citiva forumisti consecventi care nu posteaza doar monosilabic la "un joc mishto" ;)) - daca-i posibil sa postati si textele a ceea ce ascultati ?! :rolleyes:

In my Secret Life     

I saw you this morning.
You were moving so fast.
Can’t seem to loosen my grip
On the past.
And I miss you so much.
There’s no one in sight.
And we’re still making love
In My Secret Life.

I smile when I’m angry.
I cheat and I lie.
I do what I have to do
To get by.
But I know what is wrong,
And I know what is right.
And I’d die for the truth
In My Secret Life.

Hold on, hold on, my brother.
My sister, hold on tight.
I finally got my orders.
I’ll be marching
through the morning,
Marching through the night,
Moving cross the borders
Of My Secret Life.

Looked through the paper.
Makes you want to cry.
Nobody cares if the people
Live or die.
And the dealer wants you thinking
That it’s either black or white.
Thank G-d it’s not that simple
In My Secret Life.

I bite my lip.
I buy what I’m told:
From the latest hit,
To the wisdom of old.
But I’m always alone.
And my heart is like ice.
And it’s crowded and cold
In My Secret Life.

Ultima modificare facuta de Xtremul (02-06-2008 18:20:22)


02-06-2008 18:07:00
   
titmouse
Femeie

Am mereu ceva de spus

Inregistat: 17-03-2008
Mesaje: 1365

Xtremul a scris:

Leonard Cohen - "In My Secret Life"

Propunere: (evident, pentru cei citiva forumisti consecventi care nu posteaza doar monosilabic la "un joc mishto" ;)) - daca-i posibil sa postati si textele a ceea ce ascultati ?! :rolleyes:

In my Secret Life     

I saw you this morning.
You were moving so fast.
Can’t seem to loosen my grip
On the past.
And I miss you so much.
There’s no one in sight.
And we’re still making love
In My Secret Life.

I smile when I’m angry.
I cheat and I lie.
I do what I have to do
To get by.
But I know what is wrong,
And I know what is right.
And I’d die for the truth
In My Secret Life.

Hold on, hold on, my brother.
My sister, hold on tight.
I finally got my orders.
I’ll be marching
through the morning,
Marching through the night,
Moving cross the borders
Of My Secret Life.

Looked through the paper.
Makes you want to cry.
Nobody cares if the people
Live or die.
And the dealer wants you thinking
That it’s either black or white.
Thank G-d it’s not that simple
In My Secret Life.

I bite my lip.
I buy what I’m told:
From the latest hit,
To the wisdom of old.
But I’m always alone.
And my heart is like ice.
And it’s crowded and cold
In My Secret Life.


Nu pot sa postez si cuvintele , Extremule , ca acu' ascult o tarfulita portugheza pe nume Mariza...habar n-am ce zice , da' suna bine .Si-n general vorbind , ascult muzica clasica , fara versisoare ...sau muzici ciudate...tot fara versuri....

Ultima modificare facuta de titmouse (02-06-2008 19:51:32)


02-06-2008 19:47:21
   
titmouse
Femeie

Am mereu ceva de spus

Inregistat: 17-03-2008
Mesaje: 1365

martiela a scris:

Ascult si reascult Holograf"Vine o zi..."=)


Tasha , am un cantec de la Holograf pe care ti l-as dedica PENTRU CA TI SE POTRIVESTE PERFECT . Se numeste "Doar o viata nu-mi ajunge sa iubesc" , descarca-l de pe net , mai rar asa potrivire intre o persoana si un cantec...

Ultima modificare facuta de titmouse (02-06-2008 19:57:32)


02-06-2008 19:53:52
   
?? martiela
Cont Sters

Inregistat: 31-05-2008
Mesaje: 553

titmouse a scris:


martiela a scris:

Ascult si reascult Holograf"Vine o zi..."=)


Tasha , am un cantec de la Holograf pe care ti l-as dedica PENTRU CA TI SE POTRIVESTE PERFECT . Se numeste "Doar o viata nu-mi ajunge sa iubesc" , descarca-l de pe net , mai rar asa potrivire intre o persoana si un cantec...

Daaaa...superba melodia...am aproape tot ce inseamna Holograf...imi place si videoclipul acestei melodii...si-mi mai place"Sa nu-mi iei niciodata dragostea"...pot sa te rog sa o asculti si sa te gandesti ca este un dar muzical din partea mea?...pe mine ma impresioneaza pina la lacrimi de fiecare data....=)


02-06-2008 20:23:11
   
?? amza
Cont Sters

Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
LAURA PAUSINI-LA mia risposta

04-06-2008 15:17:23
   
SHAWUSKA
Femeie

Nou venit

Inregistat: 01-03-2008
Mesaje: 141
Boris Gardiner - I Wanna Wake Up With You

I wanna be there when you open your eyes.
I want you to be the first thing that I see


I wanna wake up with you.
I wanna lay by your side
baby

I wanna feel every beat of your heart.

And throughout the night I wanna hold you tight.
I wanna wake up with you.
All the love inside me has been sleeping

Waiting till the right one came along.
You can share the love that I've been keeping
baby

You can put the music to my song.
I wanna wake up with you

I wanna reach out and know that you're there

I want you to be the first thing that I see

I wanna wake up with you.

And throughout the night ...

I wanna lay by your side
baby

I wanna feel every beat of your heart.

And throughout the night ...


04-06-2008 23:02:03
   
?? martiela
Cont Sters

Inregistat: 31-05-2008
Mesaje: 553

amza a scris:

LAURA PAUSINI-LA mia risposta

Amza...nici nu stii ce ma bucur ca ai revenit!!!!!
Ascult Sandie Show  - Letter to Breshev


04-06-2008 23:33:22
   
SHAWUSKA
Femeie

Nou venit

Inregistat: 01-03-2008
Mesaje: 141
PINK FLOYD
"On The Turning Away"

On the turning away
From the pale and downtrodden
And the words they say
Which we won't understand
"Don't accept that what's happening
Is just a case of others' suffering
Or you'll find that you're joining in
The turning away"
It's a sin that somehow
Light is changing to shadow
And casting it's shroud
Over all we have known
Unaware how the ranks have grown
Driven on by a heart of stone
We could find that we're all alone
In the dream of the proud
On the wings of the night
As the daytime is stirring
Where the speechless unite
In a silent accord
Using words you will find are strange
And mesmerised as they light the flame
Feel the new wind of change
On the wings of the night
No more turning away
From the weak and the weary
No more turning away
From the coldness inside
Just a world that we all must share
It's not enough just to stand and stare
Is it only a dream that there'll be
No more turning away?


04-06-2008 23:52:42
   
?? moebius
Cont Sters

Inregistat: 22-06-2007
Mesaje: 396
;):D ...

"Poison"    –     Alice Cooper

Your cruel device
Your blood like ice
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you, but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison runnin'thru my veins
You're poison, I don't want to break these chains
Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat
I hear you calling and it's needles and pins (And pins)
I want to hurt you just to hear you screaming my name
Don't want to touch you but you're under my skin (Deep in)
I want to kiss you but your lips are venomous poison
You're poison runnin'thru my veins
You're poison, I don't want to break these chains
Poison
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you, but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison runnin'thru my veins
You're poison, I don't want to break these chains
Poison
I want to love you, but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison, yeah
I don't want to break these chains Poison, oh no
Runnin'deep inside my veins, Burnin'deep inside my veins
It's poison I don't want to break these chains

... ;):D

Ultima modificare facuta de moebius (05-06-2008 00:17:17)


05-06-2008 00:14:32
   
Pagini: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 25    
Mergeti la