Forum
- pur si simplu -
|
Inceput | Cautare | Inregistrare | Conexiune
Nu sînteti conectat.
|
|
?? NJD
Cont Sters
Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
|
|
Nu eu sunt ala din primu' rand in fatza lui, ala care "fredoneaza" se sparge-n figuri, si e gata s-o ia'n freza de la security "Look but don't touch"
|
|
| 11-07-2008 00:02:17 |
|
 sarabela Femeie
Ma simt bine aici
Inregistat: 10-07-2008
Mesaje: 284
|
|
NJD a scris:
Nu eu sunt ala din primu' rand in fatza lui, ala care "fredoneaza" se sparge-n figuri, si e gata s-o ia'n freza de la security "Look but don't touch" |
Vezi ...ai inceput sa-mi placi! 
|
|
| 11-07-2008 00:06:29 |
|
|
?? NJD
Cont Sters
Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
|
|
This is not It’s not what I’m used to. I kissed a girl, I like it, I like it. No, I don’t even know your name , it doesn’t matter It’s just a game. I kissed a girl I like it, I like it. It feels so right, it feels so good, I like it. I like it
Let’s go Rahh Rahhh Don’t stop Hot. Hot, in this party. Uuuuu ui UUUUU ui Dance every body C’mon Le’s go Auuu Now every body dance Make me Hot Move your body Hot, hot hot Le’s go, let’s go Say what?
Gata, schimba tonul, mai repede.
|
|
| 11-07-2008 00:14:47 |
|
|
?? amza
Cont Sters
Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
|
|
|
| 11-07-2008 21:27:46 |
|
|
?? NJD
Cont Sters
Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
|
|
amza a scris:
Jean Michel Jarre-Aero |
Sa mori tu, asta asculti tu acum? Eu cel putin 80 % din muzica pe care o ascult, habar nu am cine canta sau numele melodiei
|
|
| 11-07-2008 23:15:12 |
|
|
?? unikaa
Cont Sters
Inregistat: 27-05-2005
Mesaje: 1080
|
|
Selectii...Cornel Fugaru...Dan Spataru...Mirabela Dauer...hoooo,nu-mi sariti in cap...stiu,sint pe fundul butoiului...ala cu melancolie
|
|
| 11-07-2008 23:29:31 |
|
 sarabela Femeie
Ma simt bine aici
Inregistat: 10-07-2008
Mesaje: 284
|
|
unikaa a scris:
Selectii...Cornel Fugaru...Dan Spataru...Mirabela Dauer...hoooo,nu-mi sariti in cap...stiu,sint pe fundul butoiului...ala cu melancolie |
Nu-ti sarim! Mirabela imi place si mie...are atata personalitate ca n-ai cum sa n-o indragesti!
|
|
| 12-07-2008 00:00:32 |
|
|
?? NJD
Cont Sters
Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
|
|
pam pam pam pam pa ra ra pam pam pam pam pa ra ra pam pam pam pam pa ra ra pam pam pam pam pa ra ra
nush ce vip o canta
|
|
| 12-07-2008 00:18:07 |
|
|
?? unikaa
Cont Sters
Inregistat: 27-05-2005
Mesaje: 1080
|
|
sarabela,iarta-mi curiozitatea,da cred ca te-am vazut pe undeva...ai fost cumva in casa cu Olga la kanal D?
|
|
| 12-07-2008 18:33:58 |
|
|
?? CIUDATUL SA
Cont Sters
Inregistat: 23-11-2007
Mesaje: 4425
|
|
Veshnicul fond sonor matinal pe care-mi beau cafeaua : Jean Michel Jarre- Oxygene
|
|
| 13-07-2008 12:22:04 |
|
|
?? evil
Cont Sters
Inregistat: 15-04-2008
Mesaje: 490
|
|
E atit de liniste... Eu ascult in momentul asta cum ma maninca-n cur! hihihi HIC!
|
|
| 13-07-2008 22:01:20 |
|
titmouse Femeie
Am mereu ceva de spus
Inregistat: 17-03-2008
Mesaje: 1365
|
|
evil a scris:
E atit de liniste... Eu ascult in momentul asta cum ma maninca-n cur! hihihi HIC! |
Tocmai am in proiect sa deschid un SALON DE SCARPINAJ ! Ca de masaj sunt peste tot . Adicatelea , pe care cum ii mananca , vin la salon la scarpinat !!!!!!!!!!!CONTRACOST , evident , ca si la masaj...
Ultima modificare facuta de titmouse (13-07-2008 22:46:16)
|
|
| 13-07-2008 22:45:52 |
|
titmouse Femeie
Am mereu ceva de spus
Inregistat: 17-03-2008
Mesaje: 1365
|
|
CIUDATUL SA a scris:
Hihihi scarpinat peste tot ?   
titmouse a scris:
evil a scris:
E atit de liniste... Eu ascult in momentul asta cum ma maninca-n cur! hihihi HIC! |
Tocmai am in proiect sa deschid un SALON DE SCARPINAJ ! Ca de masaj sunt peste tot . Adicatelea , pe care cum ii mananca , vin la salon la scarpinat !!!!!!!!!!!CONTRACOST , evident , ca si la masaj... |
|
Absolut ...peste tot....pana si in crestet , ca tot pui tu intrebari prea multe , ca maimuta...
|
|
| 13-07-2008 23:32:40 |
|
|
?? CIUDATUL SA
Cont Sters
Inregistat: 23-11-2007
Mesaje: 4425
|
|
|
| 14-07-2008 00:15:57 |
|
|
?? CIUDATUL SA
Cont Sters
Inregistat: 23-11-2007
Mesaje: 4425
|
|
Shi ma rog unde ca doresc sa ma scarpine shi pe mine cineva ! 
Ultima modificare facuta de CIUDATUL SA (14-07-2008 09:41:17)
|
|
| 14-07-2008 09:41:06 |
|
dulcica4 Femeie
Nou venit
Inregistat: 10-07-2008
Mesaje: 17
|
|
CIUDATUL SA a scris:
Shi ma rog unde ca doresc sa ma scarpine shi pe mine cineva !  |
Saloane de masaj sunt cam peste tot!
Ultima modificare facuta de dulcica4 (14-07-2008 09:59:44)
|
|
| 14-07-2008 09:59:04 |
|
|
?? CIUDATUL SA
Cont Sters
Inregistat: 23-11-2007
Mesaje: 4425
|
|
Io am nevoie de um masaj mai special ! 
|
|
| 14-07-2008 10:09:55 |
|
|
?? NJD
Cont Sters
Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
|
|
Ascult muzica dom'ne. De la un tim iar sunt fetele deasupra. Una cu voce foarte sexy e si tanara/minora a dracu, dar se bate'n topuri cu celelalte, Miley Cyrus. Una din melodiile ei disco e: See You Again (Rock Mafia Remix) Vocea ei, cuvintele melodiei sau ritmul, nu stiu de ce dar asta ascult si-mi place
Ultima modificare facuta de NJD (15-07-2008 23:49:07)
|
|
| 15-07-2008 23:48:53 |
|
 sarabela Femeie
Ma simt bine aici
Inregistat: 10-07-2008
Mesaje: 284
|
|
Ascult pe Magda de la OTV.... 
|
|
| 16-07-2008 00:16:54 |
|
|
?? NJD
Cont Sters
Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
|
|
Nah baby, gasii si lirica:
I've got my sight set on you And I'm ready to wait I have a heart that will Never be tamed
I knew you were somethin' special When you spoke my name No I can't wait To see you again
I've got a way of knowin' When somethin' is right I feel like I must have known you In another life
'Cause I felt this deep connection When you looked in my eyes No I can't wait To see you again
CHORUS: The last time I freaked out I just kept lookin' down I st-st-stuttered when You asked me what I'm thinkin' 'bout felt like I couldn't breathe You asked what's wrong with me My best friend Leslie says "Oh, she's just bein' Miley" And next time we hang out I will redeem myself My heart, it can rest till then Whoa, whoa, I I can't wait To see you again
I've got this crazy feelin' Deep inside You call and ask to see me Tomorrow night
I'm not a mind reader But I'm readin' the signs Bet you can't wait To see me again
Chorus
I've got my sight set on you And I'm ready to wait
Chorus
Whoa, whoa, I I can't wait To see you again
|
|
| 16-07-2008 00:31:00 |
|
|
?? NJD
Cont Sters
Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
|
|
Imi bag picioarele, daca pun muzica mai tare iar vine vecina, cica sa vada daca am venit acasa 
|
|
| 16-07-2008 00:39:47 |
|
dulcica4 Femeie
Nou venit
Inregistat: 10-07-2008
Mesaje: 17
|
|
NJD a scris:
Imi bag picioarele, daca pun muzica mai tare iar vine vecina, cica sa vada daca am venit acasa  |
 
|
|
| 16-07-2008 00:52:37 |
|
 sarabela Femeie
Ma simt bine aici
Inregistat: 10-07-2008
Mesaje: 284
|
|
CIUDATUL SA a scris:
hihihi ! |
E un slagar?
|
|
| 16-07-2008 00:59:45 |
|
|
?? CIUDATUL SA
Cont Sters
Inregistat: 23-11-2007
Mesaje: 4425
|
|
Melodia : Babele....aia cantata de Garcea 
Ultima modificare facuta de CIUDATUL SA (17-07-2008 16:08:35)
|
|
| 17-07-2008 16:06:59 |
|
|
?? NJD
Cont Sters
Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
|
|
Continua sa Singerezi Keep Bleeding
|
|
| 18-07-2008 00:23:54 |
|
|
?? tasha 1951
Cont Sters
Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355
|
|
Je n'ai que mon âme »
Natasha St Pier Paroles et Musique: Jill Kapler 2001
Puisqu'il faut dire, puisqu'il faut parler de soi Puisque ton cœur ne brûle plus comme autrefois Même si l'amour, je crois, ne se dit pas Mais puisqu'il faut parler alors écoute-moi
Mais je n'ai que mon âme Pour te parler de moi Oh juste mon âme Mon âme et ma voix Si fragiles flammes Au bout de mes doigts Dérisoires armes Pour parler de moi
Même si tu dis que je fais partie de toi Que notre histoire nous suivra pas à pas Je sais tellement que l'amour a ses lois S'il faut le sauver alors écoute-moi
Mais je n'ai que mon âme Pour te parler de moi Oh juste mon âme Mon âme et ma voix Et mon corps qui s'enflamme Au son de ta voix Je ne suis qu'une femme Qui t'aime tout bas
Mais que Dieu me damne Si j'oublie ma voie Que la vie me condamne Si tu n'es plus ma loi Et s'éteint cette flamme Qui brûle pour toi Je n'ai que mon âme Pour parler de moi Je n'ai que mon âme Pour parler de moi
|
|
| 20-07-2008 18:09:55 |
|
|
?? CIUDATUL SA
Cont Sters
Inregistat: 23-11-2007
Mesaje: 4425
|
|
M-am nascut intre Carpatzi - Ion Dolanescu.....de la vecinul de sus N-au valoare - Gutza .....de la vecina de jos Aseara te-am sunat - Vali Vijelie ....de peste drum
...glumeam hihihi
|
|
| 20-07-2008 18:33:18 |
|
|
?? unikaa
Cont Sters
Inregistat: 27-05-2005
Mesaje: 1080
|
|
Joe Dassin....... - Je t'aime ...moi non plus - Je t’aime je t’aime Oh oui je t’aime - Moi non plus - Oh mon amour - Comme la vague irrésolue Je vais, je vais et je viens Entre tes reins Je vais et je viens Entre tes reins Et je me retiens - Je t’aime je t’aime Oh oui je t’aime - Moi non plus - Oh mon amour Tu es la vague, moi l’île nue Tu vas, tu vas et tu viens Entre mes reins Tu vas et tu viens Entre mes reins Et je te rejoins - Je t’aime je t’aime Oh oui je t’aime - Moi non plus - Oh mon amour - L’amour physique est sans issue Je vais je vais et je viens Entre tes reins Je vais et je viens Je me retiens - Non ! maintenant viens... Arayes
|
|
| 20-07-2008 18:35:49 |
|
|
?? Xtremul
Cont Sters
Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
|
|
Reascult (dupa 20 de ani) un cintecel care ar trebui difuzat macar o data pe zi pe toate posturile TV-radio, macar pentru MESAJUL lui, daca nu pentru melodie - fiindca Biblia-i prea lunga, destul de aiurea tradusa, deformata un pic de popi si greu de citit, totusi...  Iar ceasul nu ticaie neaparat doar pentru 2012... ori pentru Obsy-Robin Huda-Tuta 
Tick Tock
Stevie Ray Vaughan
"One night while sleeping in my bed I had a beautiful dream That all the people of the world got together on the same wavelength And began helping one another Now in this dream, universal love was the theme of the day Peace and understanding and it happened this way"
The sick, the hungry, had smiles on their faces The tired and the homeless had family all around The streets and the cities were all beautiful places And the walls came tumblin' down
People of the world all had it together Had it together for the boys and the girls And the children of the world look forward to a future Remember Tick tock, tick tock, tick tock people, time's tickin' away Remember that Tick tock, tick tock, tick tock people, time's tickin' away
I had a vision of blue skies from sea to shining sea All the trees in the forest stood strong and tall again Everything was clean and pretty and safe for you and me The worst of enemies became the best of friends
People of the world all had it together Had it together for the boys and the girls Children of the world look forward to a future
Remember Tick tock, tick tock, tick tock people, time's tickin' away Remember that Tick tock, tick tock, tick tock people, time's tickin' away
Remember that, remember that Remember that, remember that
People of the world all had it together Had it together for the boys and the girls Children of the world look forward to a future
Remember Tick tock, tick tock, tick tock people, time's tickin' away Remember that Tick tock, tick tock, tick tock people, time's tickin' away
http://www.***/watch?v=sXJg8G02PD0 In care *** = trei de w youtube com (fara spatii si cu puncte, evident) 
Ultima modificare facuta de Xtremul (27-07-2008 23:15:07)
|
|
| 27-07-2008 22:58:25 |
|
|
?? tasha 1951
Cont Sters
Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355
|
|
Rednex-Wish you were here
|
|
| 03-08-2008 01:29:27 |
|
titmouse Femeie
Am mereu ceva de spus
Inregistat: 17-03-2008
Mesaje: 1365
|
|
Bine te-am regasit Tasica ! Tasica , eu acum ascult la serviciu un cantaret de la tine din Maramures ii zice IONUT SIDAU . Fata , am un succes cu osanu' asta de n-ai vazut pe lume . Toata lumea imi cere CD-ul , mai ales strainii . Stai sa-ti spun si ce ascult : " Strigatura pentru beut " , "Joc barbatesc cu strigaturi" si "Invartita cu strigaturi" .No , si inca fo' cateva da'...tot cu strigaturi ; da'...le "striga" de ma omoaraaaaa .....
|
|
| 05-08-2008 10:46:51 |
|
|
?? tasha 1951
Cont Sters
Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355
|
|
titmouse a scris:
Bine te-am regasit Tasica ! Tasica , eu acum ascult la serviciu un cantaret de la tine din Maramures ii zice IONUT SIDAU . Fata , am un succes cu osanu' asta de n-ai vazut pe lume . Toata lumea imi cere CD-ul , mai ales strainii . Stai sa-ti spun si ce ascult : " Strigatura pentru beut " , "Joc barbatesc cu strigaturi" si "Invartita cu strigaturi" .No , si inca fo' cateva da'...tot cu strigaturi ; da'...le "striga" de ma omoaraaaaa ..... |
Asta inseamna ca o sa-mi faci si mie o vizita,daca tot iti place nordul tarii,nu-i asa? poate iti mai imbogatesti colectia de CD...Iti daruiesc si eu ceva...strigaturi din Oas...
|
|
| 05-08-2008 11:48:43 |
|