Forum
- pur si simplu -
Inceput | Cautare | Inregistrare | Conexiune

Nu sînteti conectat.
Forum / Muzica / Ce asculti in acest moment??    
Autor
Mesaje Pagini: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 25
titmouse
Femeie

Am mereu ceva de spus

Inregistat: 17-03-2008
Mesaje: 1365

tasha 1951 a scris:


titmouse a scris:

Bine te-am regasit Tasica !
Tasica , eu acum ascult la serviciu un cantaret de la tine din Maramures ii zice IONUT SIDAU . Fata , am un succes cu osanu' asta de n-ai vazut pe lume . Toata lumea imi cere CD-ul , mai ales strainii . Stai sa-ti spun si ce ascult : " Strigatura pentru beut " , "Joc barbatesc cu strigaturi" si "Invartita cu strigaturi" .No , si inca fo' cateva da'...tot cu strigaturi ; da'...le "striga" de ma omoaraaaaa .....

Asta inseamna ca o sa-mi faci si mie o vizita,daca tot iti place nordul tarii,nu-i asa?
poate iti mai imbogatesti colectia de CD...Iti daruiesc si eu ceva...strigaturi din Oas...;)


Uite una cu dedicatie pentru mine :

"mie nu-mi trebe pe popa
numa cetera si doba
hai turai si turai , maaaaaa......" - Titiana Mihali


06-08-2008 10:25:39
   
titmouse
Femeie

Am mereu ceva de spus

Inregistat: 17-03-2008
Mesaje: 1365
Tasha , mie una imi trebuie traducator de "limba oseneasca"...juma' din cuvinte dintr-un cantec nu le inteleg .
Ce inseamna "gubu" ? ( scoala gazda si-ti ie gubu ? )
Da' "hoboroc" ce inseamna ?


06-08-2008 10:52:59
   
?? Carol38
Cont Sters

Inregistat: 16-02-2008
Mesaje: 627
Seara trecuta l-am ascultat live pe Tudor Gheorghe,a fost destul de bun dar orchestra...chiar ca a fost minunata

06-08-2008 16:56:51
   
?? ciudatul sa
Cont Sters

Inregistat: 05-08-2008
Mesaje: 188
Asta a bagat-o ?

Au innebunit salcamii
De atata primavara,
Umbla despuiati prin ceruri
Cu tot sufletu-n afara

Si l-au scos de dimineata
Alb si incarcat de roua
Cu miresme tari de ceruri
Smulse dintr-o taina noua

Au innebunit salcamii
Si cu boala lor odata
S-a-ntamplat ceva imi pare
Si cu lumea asta toata

Pasarile aiurite
Isi scot sufletul din ele
Pribegind de doruri multe
Calatoare printre stele

S-a-mbatat padurea verde
Nu mai e asa de calma,
Tine luna lunguiata
Ca pe-o inima in palma

Nu-mi vezi sufletul cum iese
In haotice cuvinte,
Au innebunit salcamii
Si tu vrei sa fiu cuminte?

:D:D:D

Ultima modificare facuta de ciudatul sa (06-08-2008 17:12:17)


06-08-2008 17:05:27
   
?? Carol38
Cont Sters

Inregistat: 16-02-2008
Mesaje: 627
A avut muzica din perioada interbelica,sincer a reusit sa ma faca sa visez,dar avea un pustan cu vioara de ramineai masca ce facea cu ea bravo lui,Dumnezeule,uitasem cum este sa mai asculti un artist adevarat,acuma o sa incerc sa il gasesc pe Dinica,am inteles ca este nemaipomenit

06-08-2008 17:14:35
   
?? ciudatul sa
Cont Sters

Inregistat: 05-08-2008
Mesaje: 188
PAROL CA TE IUBESC !!!!..........ho bre nu te speria ca-tzi fac declaratzii .....este una din melodiile lui Dinica ! :D:D:D

06-08-2008 17:21:40
   
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355

titmouse a scris:

Tasha , mie una imi trebuie traducator de "limba oseneasca"...juma' din cuvinte dintr-un cantec nu le inteleg .
Ce inseamna "gubu" ? ( scoala gazda si-ti ie gubu ? )
Da' "hoboroc" ce inseamna ?

hoboroc este o constructie din lemn (mai precis patru stalpi,lateral fiind descoperit sa bata vantul),unde se depoziteaza fanul pentru iarna,are acoperisul culisant si se ridica si coboara dupa cantitatea de fan depozitata,
poate gubă nu gubu,guba este o haina groasa(matzoasa) de iarna din lina tesuta in razboi....trebuie sa vii la mine sa te familiarizezi cu termenii...

Ultima modificare facuta de tasha 1951 (06-08-2008 17:27:25)


06-08-2008 17:25:42
   
?? wellness
Cont Sters

Inregistat: 24-07-2008
Mesaje: 1
Within Temptation - Ice Queen

28-08-2008 12:31:49
   
?? AncuYo
Cont Sters

Inregistat: 31-08-2008
Mesaje: 14
Mariah Carey-Without you
Ador mel asta :x


31-08-2008 16:42:58
   
?? NJD
Cont Sters

Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
Sweet Escape
uuuuhhuuu iiii huuuuu
nu am amai auzit melodia asta de mult, ce o face solista, poate e in reproduceri.
Gwen Stefani


16-09-2008 09:06:04
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Fara petale - Doru Stanculescu :)

Acorduri:
Do Mi la Fa / Do Sol7 Do Sol7
--------------------------------------------------------------------------------
Nisipul fin a oftat
Zambeste-n el o urma de pacat
E semn c-aici in zadar
Isi cheama luna lupii la altar

Un strop de vina ingropat
Ciorchini de sare fata i-au spalat
Cristale reci tes in fum
Coperta-n aur un sicriu de scrum

R: Incearca, incearca, piaptana ochii ei
Ma incearcana...

Ultima modificare facuta de Xtremul (11-10-2008 05:08:47)


11-10-2008 05:07:56
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Don McLean - American Pie

A long, long time ago...
I can still remember
How that music used to make me smile.
And I knew if I had my chance
That I could make those people dance
And, maybe, they’d be happy for a while.

But February made me shiver
With every paper I’d deliver.
Bad news on the doorstep;
I couldn’t take one more step.

I can’t remember if I cried
When I read about his widowed bride,
But something touched me deep inside
The day the music died.

So bye-bye, miss american pie.
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
And them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
Singin’, "this’ll be the day that I die."
"this’ll be the day that I die."

Did you write the book of love,
And do you have faith in God above,
If the Bible tells you so?
Do you believe in rock ’n roll,
Can music save your mortal soul,
And can you teach me how to dance real slow?

Well, I know that you’re in love with him
`cause I saw you dancin’ in the gym.
You both kicked off your shoes.
Man, I dig those rhythm and blues.

I was a lonely teenage bronkin’ buck
With a pink carnation and a pickup truck,
But I knew I was out of luck
The day the music died.

I started singin’,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
Them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
And singin’, "this’ll be the day that I die."
"this’ll be the day that I die."

Now for ten years we’ve been on our own
And moss grows fat on a rollin’ stone,
But that’s not how it used to be.
When the jester sang for the king and queen,
In a coat he borrowed from James Dean
And a voice that came from you and me,

Oh, and while the king was looking down,
The jester stole his thorny crown.
The courtroom was adjourned;
No verdict was returned.
And while Lennon read a book of Marx,
The quartet practiced in the park,
And we sang dirges in the dark
The day the music died.

We were singing,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
Them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
And singin’, "this’ll be the day that I die."
"this’ll be the day that I die."

Helter skelter in a summer swelter.
The birds flew off with a fallout shelter,
Eight miles high and falling fast.
It landed foul on the grass.
The players tried for a forward pass,
With the jester on the sidelines in a cast.

Now the half-time air was sweet perfume
While the sergeants played a marching tune.
We all got up to dance,
Oh, but we never got the chance!
`cause the players tried to take the field;
The marching band refused to yield.
Do you recall what was revealed
The day the music died?

We started singing,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
Them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
And singin’, "this’ll be the day that I die.
"this’ll be the day that I die."

Oh, and there we were all in one place,
A generation lost in space
With no time left to start again.
So come on: Jack be nimble, Jack be quick!
Jack Flash sat on a candlestick
Cause fire is the Devil’s only friend.

Oh, and as I watched him on the stage
My hands were clenched in fists of rage.
No angel born in hell
Could break that Satan’s spell.
And as the flames climbed high into the night
To light the sacrificial rite,
I saw Satan laughing with delight
The day the music died

He was singing,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
Them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
And singin’, "this’ll be the day that I die."
"this’ll be the day that I die."

I met a girl who sang the blues
And I asked her for some happy news,
But she just smiled and turned away.
I went down to the sacred store
Where I’d heard the music years before,
But the man there said the music wouldn’t play.

And in the streets: the children screamed,
The lovers cried, and the poets dreamed.
But not a word was spoken;
The church bells all were broken.
And the three men I admire most:
The Father, Son, and the Holy Ghost,
They caught the last train for the coast
The day the music died.

And they were singing,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
And them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
Singin’, "this’ll be the day that I die.
"this’ll be the day that I die."

They were singing,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my chevy to the levee,
But the levee was dry.
Them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
Singin’, "this’ll be the day that I die."

Poate unicul cintec pop-rock cu text... initziatic ;)

I saw Satan laughing with delight
The day the music died.............

Ultima modificare facuta de Xtremul (12-10-2008 02:26:52)


12-10-2008 02:07:45
   
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355

Xtremul a scris:

Fara petale - Doru Stanculescu :)

Acorduri:
Do Mi la Fa / Do Sol7 Do Sol7
--------------------------------------------------------------------------------
Nisipul fin a oftat
Zambeste-n el o urma de pacat
E semn c-aici in zadar
Isi cheama luna lupii la altar

Un strop de vina ingropat
Ciorchini de sare fata i-au spalat
Cristale reci tes in fum
Coperta-n aur un sicriu de scrum

R: Incearca, incearca, piaptana ochii ei
Ma incearcana...

Super melodia,imi place mult si mie...=)
Imi mai place si "Ai,hai"...

Ultima modificare facuta de tasha 1951 (15-10-2008 16:44:35)


15-10-2008 12:51:01
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Da, ma chere, geniale melodiile astea doua ale lui Doru Stanculescu (fratele Mihaelei Mihai - multi nu stiu asta) - arhitect, baiat destept. :)

Ultima modificare facuta de Xtremul (15-10-2008 16:15:06)


15-10-2008 16:14:53
   
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355

Xtremul a scris:

Da, ma chere, geniale melodiile astea doua ale lui Doru Stanculescu (fratele Mihaelei Mihai - multi nu stiu asta) - arhitect, baiat destept. :)

Sincer n-am stiut nici eu ca e fratele Mihaelei...uite un motiv in plus sa-l ascult cu mai mare placere...de ce?tocmai pentru ca imi placea enorm si Mihaela...=)


15-10-2008 16:46:31
   
?? amza
Cont Sters

Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
Jeanne Mas-Johny Johny...pt ceiinteresati exista you tube....

18-10-2008 15:28:07
   
?? amza
Cont Sters

Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
NADIYA-e c'est parti

Ultima modificare facuta de amza (20-10-2008 21:33:47)


19-10-2008 15:45:51
   
?? amza
Cont Sters

Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
Jeanne MAS-En rouge et noir....

19-10-2008 20:32:35
   
?? amza
Cont Sters

Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
Luis MARIANO-Fandango de pays basque

20-10-2008 14:11:43
   
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355
Nadiya - Parle moi

20-10-2008 17:13:21
   
?? amza
Cont Sters

Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
Da e buna melodia
tasha 1951 a scris:

Nadiya - Parle moi


20-10-2008 21:33:33
   
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355

amza a scris:

Da e buna melodia
tasha 1951 a scris:

Nadiya - Parle moi

Asa e..dar" e c'est parti" e cea mai buna...=)


21-10-2008 08:19:02
   
?? amza
Cont Sters

Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
dragutza.....
tasha 1951 a scris:


amza a scris:

Da e buna melodia
tasha 1951 a scris:

Nadiya - Parle moi

Asa e..dar" e c'est parti" e cea mai buna...=)


24-10-2008 15:52:43
   
?? amza
Cont Sters

Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
Nadiya-comme une roc....

24-10-2008 15:53:13
   
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355
Holograf"Undeva departe"
=)


24-10-2008 16:42:06
   
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355
Balada trecerii - St. Hrusca
Superba melodia...v-o recomand!


24-10-2008 21:06:06
   
?? amza
Cont Sters

Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
images -diaboliques

25-10-2008 14:58:35
   
?? amza
Cont Sters

Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
jean pierre francois -je te survivrai...

31-10-2008 19:34:15
   
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355
Enigma- La puerta del cielo

31-10-2008 19:48:24
   
?? amza
Cont Sters

Inregistat: 05-12-2006
Mesaje: 413
jeanne mas -toute la premiere fois...

05-11-2008 18:45:30
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Bis (adica tot p-asta o ascult acum) :D:D

Xtremul a scris:

Don McLean - American Pie

A long, long time ago...
I can still remember
How that music used to make me smile.
And I knew if I had my chance
That I could make those people dance
And, maybe, they’d be happy for a while.

But February made me shiver
With every paper I’d deliver.
Bad news on the doorstep;
I couldn’t take one more step.

I can’t remember if I cried
When I read about his widowed bride,
But something touched me deep inside
The day the music died.

So bye-bye, miss american pie.
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
And them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
Singin’, "this’ll be the day that I die."
"this’ll be the day that I die."

Did you write the book of love,
And do you have faith in God above,
If the Bible tells you so?
Do you believe in rock ’n roll,
Can music save your mortal soul,
And can you teach me how to dance real slow?

Well, I know that you’re in love with him
`cause I saw you dancin’ in the gym.
You both kicked off your shoes.
Man, I dig those rhythm and blues.

I was a lonely teenage bronkin’ buck
With a pink carnation and a pickup truck,
But I knew I was out of luck
The day the music died.

I started singin’,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
Them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
And singin’, "this’ll be the day that I die."
"this’ll be the day that I die."

Now for ten years we’ve been on our own
And moss grows fat on a rollin’ stone,
But that’s not how it used to be.
When the jester sang for the king and queen,
In a coat he borrowed from James Dean
And a voice that came from you and me,

Oh, and while the king was looking down,
The jester stole his thorny crown.
The courtroom was adjourned;
No verdict was returned.
And while Lennon read a book of Marx,
The quartet practiced in the park,
And we sang dirges in the dark
The day the music died.

We were singing,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
Them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
And singin’, "this’ll be the day that I die."
"this’ll be the day that I die."

Helter skelter in a summer swelter.
The birds flew off with a fallout shelter,
Eight miles high and falling fast.
It landed foul on the grass.
The players tried for a forward pass,
With the jester on the sidelines in a cast.

Now the half-time air was sweet perfume
While the sergeants played a marching tune.
We all got up to dance,
Oh, but we never got the chance!
`cause the players tried to take the field;
The marching band refused to yield.
Do you recall what was revealed
The day the music died?

We started singing,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
Them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
And singin’, "this’ll be the day that I die.
"this’ll be the day that I die."

Oh, and there we were all in one place,
A generation lost in space
With no time left to start again.
So come on: Jack be nimble, Jack be quick!
Jack Flash sat on a candlestick
Cause fire is the Devil’s only friend.

Oh, and as I watched him on the stage
My hands were clenched in fists of rage.
No angel born in hell
Could break that Satan’s spell.
And as the flames climbed high into the night
To light the sacrificial rite,
I saw Satan laughing with delight
The day the music died

He was singing,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
Them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
And singin’, "this’ll be the day that I die."
"this’ll be the day that I die."

I met a girl who sang the blues
And I asked her for some happy news,
But she just smiled and turned away.
I went down to the sacred store
Where I’d heard the music years before,
But the man there said the music wouldn’t play.

And in the streets: the children screamed,
The lovers cried, and the poets dreamed.
But not a word was spoken;
The church bells all were broken.
And the three men I admire most:
The Father, Son, and the Holy Ghost,
They caught the last train for the coast
The day the music died.

And they were singing,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my Chevy to the levee,
But the levee was dry.
And them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
Singin’, "this’ll be the day that I die.
"this’ll be the day that I die."

They were singing,
"bye-bye, miss american pie."
Drove my chevy to the levee,
But the levee was dry.
Them good old boys were drinkin’ whiskey and rye
Singin’, "this’ll be the day that I die."

Poate unicul cintec pop-rock cu text... initziatic ;)

I saw Satan laughing with delight
The day the music died.............


05-11-2008 18:55:33
   
?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 19-07-2008
Mesaje: 3355
Stefan Hrusca....Balada trecerii prin spini =)

08-11-2008 17:16:14
   
diorella
Femeie

Nou venit

Inregistat: 12-11-2008
Mesaje: 141
Maria Callas - D'amor sull'ali rosee 1950: 

http://www.***/watch?v=EfYgST-PtOI

Alfredo Kraus - "Una furtiva lagrima" (1990):

http://www.***/watch?v=G87TW-7B_S4

Ultima modificare facuta de diorella (13-11-2008 10:31:45)


13-11-2008 10:29:13
   
diorella
Femeie

Nou venit

Inregistat: 12-11-2008
Mesaje: 141
Lara Fabian - Je Me Souviens (LIVE): http://www.***/watch?v=8WaMGIzYvzg

Je Me Souviens

Des fleurs de lys blanches sous un ciel bleu de cristal

Des balades sous une neige en forme d’étoile

Des érables aux couleurs d’une passion fatale

Je n’oublie rien de rien,

Je me souviens

Les odeurs d’une forêt qu’un beau lac dévoile

Les reflets d’un grand feu sur nos visages pâles

Une lumière intense par des nuits boréales

Je n’oublie rien de rien,

Je me souviens



J’aime tes poèmes, ton coeur, ta liberté

Tu es la seule terre oĂą

Mon âme s’est posée



Un accent dont personne ne connaît les secrets

Un français qui s’élance dans des mots oubliés

Une manière inimitable de chanter

Je n’oublie rien de rien,

Je me souviens



J’aime tes blasphèmes, ta foi, ta dignité

Tu es comme une île

Que l’on ne peut pas quitter



J’aime tes poèmes, ton coeur, ta liberté

Tu es comme une île

Que l’on ne veut pas quitter



Des paysages qui mélangent au plus que parfait

Des dessins que la nature ne refait jamais

L’impression d’être entrée au jardin de la paix

Je n’oublie rien de rien

Et je reviens

Ultima modificare facuta de diorella (13-11-2008 18:14:35)


13-11-2008 11:00:05
   
diorella
Femeie

Nou venit

Inregistat: 12-11-2008
Mesaje: 141
Lara Fabian - Je t´aime
http://www.***/watch?v=nRwqi3jh_p8&feature=related

D’accord, il existait d’autres façons de se quitter
Quelques éclats de verres auraient peut être pu nous aider
Dans ce silence amer, j’ai décidé de pardonner
Les erreurs qu’on peut faire à trop s’aimer
D’accord la petite fille en moi souvent te réclamait
Presque comme une mère, tu me bordais, me protégeais
Je t’ai volé ce sang qu’on n’aurait pas dû partager
A bout de mots, de rĂŞves je vais crier

Je t’aime, je t’aime
Comme un fou comme un soldat
Comme une star de cinéma
Je t’aime, je t’aime
Comme un loup comme un roi
Comme un homme que je ne suis pas
Tu vois, je t’aime comme ça

D’accord je t’ai confié tous mes sourires, tous mes secrets
Même ceux, dont seul un frère est le gardien inavoué
Dans cette maison de pierre,
Satan nous regardait danser
J’ai tant voulu la guerre de corps qui se faisaient la paix

Je t’aime, je t’aime
Comme un fou comme un soldat
Comme une star de cinéma
Je t’aime, je t’aime
Comme un loup comme un roi
Comme un homme que je ne suis pas
Tu vois, je t’aime comme ça

Je t'aime, je t'aime
Comme un fou comme un soldat
Comme une star de cinema
Je t'aime, je t'aime, je t'aime, je t'aime, je t'aime, je t'aime
Comme un loup comme un roi
Comme un homme que je ne suis pas
Tu vois, je t’aime comme ça

Ultima modificare facuta de diorella (13-11-2008 18:15:27)


13-11-2008 11:03:02
   
diorella
Femeie

Nou venit

Inregistat: 12-11-2008
Mesaje: 141
Stefan Hrusca - Romanians - Folk Song (1990) Tot pe youtube. Imi pare rau, nu stiu sa pun link-ul. Poate ma ajuta cineva?

"Eu inca mai astept, iubito, marea zi..."


13-11-2008 12:28:37
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Aici nu poate aparea vreun link (e modificat-alterat in mod automat).
Ramin la ideea ca postarea versurilor muzicii ascultate-i cumva... utila. :)

Ultima modificare facuta de Xtremul (13-11-2008 12:40:14)


13-11-2008 12:39:38
   
mihaela_f
Femeie

Nou venit

Inregistat: 23-03-2008
Mesaje: 197

Xtremul a scris:

Aici nu poate aparea vreun link (e modificat-alterat in mod automat).
Ramin la ideea ca postarea versurilor muzicii ascultate-i cumva... utila. :)

Si din... PARAZITII?!! (e ceea ce ascult acum :) )


13-11-2008 13:59:29
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Dada, textele alea misogine :D mai ales...

13-11-2008 15:01:58
   
diorella
Femeie

Nou venit

Inregistat: 12-11-2008
Mesaje: 141

Xtremul a scris:

Aici nu poate aparea vreun link (e modificat-alterat in mod automat).
Ramin la ideea ca postarea versurilor muzicii ascultate-i cumva... utila. :)


Am inteles... Pacat. :(


13-11-2008 18:14:11
   
diorella
Femeie

Nou venit

Inregistat: 12-11-2008
Mesaje: 141
Helene Segara - elle tu l`aimes


Elle tu l'aimes si fort si fort
Au point, je sais que tu serais perdu sans elle
Elle tu l'aimes autant je crois que j'ai besoin de toi

Moi j'enferme ma vie dans ton silence
Elle tu l'aimes c'est toute la différence

Elle tu l'aimes au point sûrement
D'avoir au coeur un incendie qui s'éternise
Elle tu l'aimes et moi sans toi en plein soleil j'ai froid

Plus ma peine grandit en ton absence
Plus tu l'aimes c'est toute la différence

Elle tu l'aimes si fort si fort
Au point, je sais que tu pourrais mourir pour elle
Elle tu l'aimes si fort, et moi je n'aime toujours que toi

Ultima modificare facuta de diorella (14-11-2008 00:45:48)


13-11-2008 20:54:44
   
?? NJD
Cont Sters

Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
Arati asa de proaspata, asa de draguta, cu o minte asa de buna,
Vreau corpul tau, am nevoie de tine.
Atit timp cit ma vei avea pe mine, nu vei avea nevoie de nimeni.
Te tratez special, te tratez dragut, poti merge oriunde, poti avea orice-ti place.
Sexul e "on me"

Acum jos la podea, sa vad cum ti se-nvirte capul

Ultima modificare facuta de NJD (15-11-2008 09:55:34)


15-11-2008 09:49:37
   
?? traven
Cont Sters

Inregistat: 18-06-2008
Mesaje: 633


Poison – Alice Cooper

" ... I hear you calling and it's needles and pins (And pins)
I want to hurt you just to hear you screaming my name
Don't want to touch you but you're under my skin (Deep in)
I want to kiss you but your lips are venomous poison
You're poison runnin'thru my veins
You're poison, I don't want to break these chains ... "


...



Ultima modificare facuta de traven (23-11-2008 21:56:43)


23-11-2008 21:50:07
   
?? traven
Cont Sters

Inregistat: 18-06-2008
Mesaje: 633



Kashmir - LED ZEPPELIN

... Printre altele, piesa a facut parte si din coloana sonora a filmului Godzilla (varianta 1998), desi acolo a fost prezentata intr-o forma ... "contaminata" :rolleyes::rolleyes:




Ultima modificare facuta de traven (24-11-2008 23:38:13)


24-11-2008 23:36:54
   
?? traven
Cont Sters

Inregistat: 18-06-2008
Mesaje: 633



Waiting on a friend - ROLLING STONES





26-11-2008 12:31:58
   
?? NJD
Cont Sters

Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
Nu stiu daca esti la curent, dar aproape toate formatiile "Clasice" moarte ce-ti plac tie au reinviat cu un nou "Tur" si album nou, probabil numai o coincidenta :)

27-11-2008 10:55:09
   
?? traven
Cont Sters

Inregistat: 18-06-2008
Mesaje: 633



Hmmmm, mi se pare ciudat sa folosesti cuvantul "moarte" referindu-te la trupe ca de exemplu ROLLING STONES (de care aminteam in cea mai recenta postare a mea pe acest topic), o formatie cu mai mult de 40 de ani de activitate si care de mai bine de 30 de ani umple "full" un intreg stadion la fiecare concert.
Sa aduni zeci de mii de fani la fiecare concert mi se pare taman la polul opus "decesului".
In plus, mergand pe linia aceluiasi exemplu, ghilimelele (care incadreaza in postarea ta cuvantul clasice) chiar nu-si au rostul, pentru ca ROLLING STONES (peste 200 de milioane de albume vandute in intreaga lume) merita deja (cu prisosinta) calificativul, chiar si pentru faptul ca in 1989 trupa a intrat în Rock and Roll Hall of Fame iar în 2004, au fost clasati pe locul 4 în 100 Greatest Artists of All Time.



27-11-2008 11:31:43
   
Mariaa
Femeie

Nou venit

Inregistat: 12-11-2008
Mesaje: 12
http://www.***/watch?v=o3upRNN_Bag&feature=related

27-11-2008 23:54:33
   
Mariaa
Femeie

Nou venit

Inregistat: 12-11-2008
Mesaje: 12
http://www.***/watch?v=BFtv5qe5o3c

27-11-2008 23:55:32
   
Mariaa
Femeie

Nou venit

Inregistat: 12-11-2008
Mesaje: 12
http://www.***/watch?v=KE2orthS3TQ

28-11-2008 00:06:43
   
Pagini: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 25    
Mergeti la